Менеджер з персоналу – незамінна людина в компанії, належить до категорії керівників. Він повинен забезпечити ефективність роботи людського ресурсу.
Даний курс професійного навчання пропонує отримати затребувану на ринку праці спеціальність
Мета курсу – закласти фундамент, на якому кожен зможе вибудувати модель власної концепції управління персоналом.
Наша програма – це поєднання методик, розроблених з урахуванням психологічних особливостей людського сприйняття.
Курс Менеджер з персоналу передбачає використання активних методів навчання – вирішення кейсів, дискусії, моделювання проблемних ситуацій, виконання завдань і вправ. Теоретичні положення ілюструються реальними робочими ситуаціями. Це компактний, насичений, інтенсивний курс, що має практичну спрямованість.
Семінар-тренінг має доброзичливий і пізнавальний характер. Знайомство з колегами, обмін досвідом роблять його цікавим і корисним. Також Ви отримаєте відповіді на питання, які часто виникають у роботі HR служби, і зможете самостійно створити відділ по роботі з персоналом з “нуля”.
Наприкінці навчання Ви знатимете основні правила для успішної роботи в HR та вмітимете застосовувати їх на практиці. Курс буде корисний як для початківців, так і для спеціалістів, які працюють в HR-сфері.
Цільова аудиторія:
Менеджери з персоналу, які бажають систематизувати свій досвід;
Інспектори з кадрів, які хочуть розширити свої обов’язки та отримати професію менеджера з персоналу;
Молоді фахівці, які хочуть зробити кар’єру у сфері HRM.
Цільова аудиторія:
Менеджери з персоналу, які бажають систематизувати свій досвід;
Інспектори з кадрів, які хочуть розширити свої обов’язки та отримати професію менеджера з персоналу;
Молоді фахівці, які хочуть зробити кар’єру у сфері HRM.
Після закінчення тренінгу учасник отримує:
Роздатковий матеріал семінарів
Електронну збірку тематичних статей, книг, тестів для роботи з персоналом.
Посттренінговий супровід.
Сертифікат про проходження тренінгу із зазначенням пройдених тем.
Програма
Заняття №1 (2 години)
Служба управління персоналом.
- Філософія підприємства. Основні завдання та функції.
- НR- ключовий співробітник організації.
- Досвід управління в зарубіжних країнах.
Особливості структури управління персоналом.
- Структура підприємства. Система управління персоналом.
- Класифікація персоналу. Рівні управління. Типи влади. Кадрова політика та стиль керівництва.
Показники ефективності роботи персоналом
Заняття №2 (2 години)
Формування корпоративної культури.
- Поняття корпоративної культури.
- Корпоративний кодекс.
- Типи корпоративної культури.
- Рівні впливу КК.
Організаційні зміни.
Хто такі лідери змін.
Заняття №3 (2 години)
- Потреба в персоналі.
- Визначення потреби в персоналі.
- Критерії визначення оптимальної чисельності персоналу
Підбір персоналу.
- Алгоритм підбору персоналу.
- Поняття “Компетенції” .Створення моделей компетенцій.
- Створення профілю вакансії.
- Процедура підбору персоналу
Заняття №4 (2 години)
Співбесіда.
- Основні етапитапи оцінювання кандидата. Основні елементи резюме. Оцінювання резюме.
- Підготовка до співбесіди.Анкета кандидата. Рекомендації де проводити співбесіду.
- Стадії співбесіди. Протокол співбесіди.
- Види інтерв’ю. План інтерв’ю.
Практичне заняття проведення співбесіди.
- Двадцять запитань, які ставлять на співбесіді.
- Лінгвістичний аналіз мовлення.
- Проєктивні запитання.
- Кейс-інтерв’ю.
- Ситуаційне інтерв’ю.
Заняття№5 (2 години)
Психологічне тестування.
- Види психологічних тестів.
- Оціночний лист.
- Тести: – Методика “Інтелектуальна лабільність”
Піраміда Маслоу
– Особистісний диференціал
– Діагностика спрямованості особистості Б.Басса
– Психогеометричний тест
– Тест Томаса Климена
– Конструктивний малюнок людини з геометричних фігур.
– Тест “Що Вами рухає”
Заняття№6 (2 години)
Адаптація.
- Етапи адаптації.
- Завдання адаптації.
- Психотипи новачків. Причини звільнення нових співробітників.
- Введення на посаду. Орієнтовна програма адаптації.
- Проходження випробувального терміну.
ІI. Мотивація.
- Поява мотивації. Види мотивацій (матеріальна, нематеріальна).
- Вимоги до системи мотивації
- Основні етапи створення системи мотивації
- Теорії мотивації.
Заняття №7 (2 години)
- Оцінювання персоналу.
- Методи оцінювання персоналу.
- Процедура атестації персоналу.
ІI. Навчання та розвиток персоналу.
- Визначення потреби в навчанні персоналу
- Основні етапи побудови системи навчання.
Заняття №8-9 (2 години)
Кадрове діловодство.
- Огляд законодавств
- Список обов’язкових документів
- Кадрова звітність
- Процедура найму на роботу.
- Трудовий договір.
- Заповнення трудових книжок
- Накази та правила їх заповнення.
- Особова справа співробітника.
- Суміщення професій.
- Надання відпустки.
- Звільнення
Заняття №10 (2 години)
Система оплати праці.
- Заробітна плата. Функції заробітної плати.
- Відрядна заробітна плата. Почасова заробітна плата.
Управління часом.
- Менеджер і його час.
- Правила та умови управління часом.
- Фотографія робочого дня
- Баланс “Робота – життя”
Заняття №11 (2 години)
- Управління конфліктами в організації.
Функції конфлікту. Типи конфліктів. - Рівні конфлікту в організації та їхні джерела.
- Типи конфліктів.
Закони нешкідливої критики.
Заняття №12 (2 години)
Маніпулювання.
- Мішені – слабкі та сильні сторони людини
- Механізм маніпулювання. Види маніпуляторів
- Маніпулятивні прийоми.
- Протистояння маніпуляції
Заняття №12 (2 години)
Маніпулювання.
- Мішені – слабкі та сильні сторони людини
- Механізм маніпулювання. Види маніпуляторів
- Маніпулятивні прийоми.
- Протистояння маніпуляції
Найважливіші елементи мови тіла.
Заняття №13 (2 години)
Управління стресами.
- Джерела стресу. Симптоми стресу.
- Крива стресу. Ознаки надлишкового стресу та здорового стресу.
- Анкета “Визначення рівня стресу на робочому місці”.
Емоційна компетентність.
- П’ять компонентів емоційної компетентності.
- Методика “Діагностика рівня емоційного вигорання” В.В. Бойко. Бойко.
Заняття №14 (2 години)
- Психологія реклами.
Психологія натовпу - Підвищена сугестивність у рекламі
- Інтернет-реклама. Просування сайту.
Просування товару.
- Інформаційна система діяльності
- Як організувати продажі
Формування ціни. Цінова політика
Заняття №15 (2 години)
- Особисті продажі. Основні напрямки та правила роботи з клієнтом. Укладання угод.
Підготовка до робочого дня. - Аналіз і підготовка до візиту.
- Контакт-привітання. Ключові елементи роботи з клієнтом
- Виявлення потреб. Ключові елементи роботи з клієнтами.
- Робота із запереченнями.
- Закриття угоди (продажу) та адміністрування.
Тривалість тренінгу: 30 год. (2 рази на тиждень за домовленістю групи)
Структура і тривалість тренінгової програми можуть зазнавати змін відповідно до потреб і специфіки підприємства замовника. Для отримання очікуваного ефекту від навчання, рекомендована кількість учасників тренінгу не менше 8 осіб.
Семінар веде:
Дірявка Ірина – коуч, гештальт-терапевт, організаторка Ценру “Психолог і Я”, ГО “Асоціація психології сім’ї”.
Тел. 097-390-42-27; 095-23-29-98