Менеджер із персоналу

Менеджер з персоналу – незамінна людина в компанії, належить до категорії керівників. Він повинен забезпечити ефективність роботи людського ресурсу.

Даний курс професійного навчання пропонує отримати затребувану на ринку праці спеціальність

Мета курсу – закласти фундамент, на якому кожен зможе вибудувати модель власної концепції управління персоналом.

Наша програма – це поєднання методик, розроблених з урахуванням психологічних особливостей людського сприйняття.

Курс Менеджер з персоналу передбачає використання активних методів навчання – вирішення кейсів, дискусії, моделювання проблемних ситуацій, виконання завдань і вправ. Теоретичні положення ілюструються реальними робочими ситуаціями. Це компактний, насичений, інтенсивний курс, що має практичну спрямованість.

Семінар-тренінг має доброзичливий і пізнавальний характер. Знайомство з колегами, обмін досвідом роблять його цікавим і корисним. Також Ви отримаєте відповіді на питання, які часто виникають у роботі HR служби, і зможете самостійно створити відділ по роботі з персоналом з “нуля”.

Наприкінці навчання Ви знатимете основні правила для успішної роботи в HR та вмітимете застосовувати їх на практиці. Курс буде корисний як для початківців, так і для спеціалістів, які працюють в HR-сфері.

Цільова аудиторія:

Менеджери з персоналу, які бажають систематизувати свій досвід;
Інспектори з кадрів, які хочуть розширити свої обов’язки та отримати професію менеджера з персоналу;
Молоді фахівці, які хочуть зробити кар’єру у сфері HRM.

Цільова аудиторія:

Менеджери з персоналу, які бажають систематизувати свій досвід;
Інспектори з кадрів, які хочуть розширити свої обов’язки та отримати професію менеджера з персоналу;
Молоді фахівці, які хочуть зробити кар’єру у сфері HRM.

Після закінчення тренінгу учасник отримує:

Роздатковий матеріал семінарів
Електронну збірку тематичних статей, книг, тестів для роботи з персоналом.
Посттренінговий супровід.
Сертифікат про проходження тренінгу із зазначенням пройдених тем.

Програма

Заняття №1 (2 години)

Служба управління персоналом.

  1. Філософія підприємства. Основні завдання та функції.
  2. НR- ключовий співробітник організації.
  3. Досвід управління в зарубіжних країнах.

Особливості структури управління персоналом.

  1. Структура підприємства. Система управління персоналом.
  2. Класифікація персоналу. Рівні управління. Типи влади. Кадрова політика та стиль керівництва.

Показники ефективності роботи персоналом

Заняття №2 (2 години)

Формування корпоративної культури.

  1. Поняття корпоративної культури.
  2. Корпоративний кодекс.
  3. Типи корпоративної культури.
  4. Рівні впливу КК.

Організаційні зміни.
Хто такі лідери змін.

Заняття №3 (2 години)

  1. Потреба в персоналі.
  2. Визначення потреби в персоналі.
  3. Критерії визначення оптимальної чисельності персоналу

Підбір персоналу.

  1. Алгоритм підбору персоналу.
  2. Поняття “Компетенції” .Створення моделей компетенцій.
  3. Створення профілю вакансії.
  4. Процедура підбору персоналу

Заняття №4 (2 години)

Співбесіда.

  1. Основні етапитапи оцінювання кандидата. Основні елементи резюме. Оцінювання резюме.
  2. Підготовка до співбесіди.Анкета кандидата. Рекомендації де проводити співбесіду.
  3. Стадії співбесіди. Протокол співбесіди.
  4. Види інтерв’ю. План інтерв’ю.

Практичне заняття проведення співбесіди.

  1. Двадцять запитань, які ставлять на співбесіді.
  2. Лінгвістичний аналіз мовлення.
  3. Проєктивні запитання.
  4. Кейс-інтерв’ю.
  5. Ситуаційне інтерв’ю.

Заняття№5 (2 години)

Психологічне тестування.

  1. Види психологічних тестів.
  2. Оціночний лист.
  3. Тести: – Методика “Інтелектуальна лабільність”

Піраміда Маслоу

– Особистісний диференціал

– Діагностика спрямованості особистості Б.Басса

– Психогеометричний тест

– Тест Томаса Климена

– Конструктивний малюнок людини з геометричних фігур.

– Тест “Що Вами рухає”

Заняття№6 (2 години)

Адаптація.

  1. Етапи адаптації.
  2. Завдання адаптації.
  3. Психотипи новачків. Причини звільнення нових співробітників.
  4. Введення на посаду. Орієнтовна програма адаптації.
  5. Проходження випробувального терміну.

ІI. Мотивація.

  1. Поява мотивації. Види мотивацій (матеріальна, нематеріальна).
  2. Вимоги до системи мотивації
  3. Основні етапи створення системи мотивації
  4. Теорії мотивації.

Заняття №7 (2 години)

  1. Оцінювання персоналу.
  2. Методи оцінювання персоналу.
  3. Процедура атестації персоналу.

ІI. Навчання та розвиток персоналу.

  1. Визначення потреби в навчанні персоналу
  2. Основні етапи побудови системи навчання.

Заняття №8-9 (2 години)

Кадрове діловодство.

  1. Огляд законодавств
  2. Список обов’язкових документів
  3. Кадрова звітність
  4. Процедура найму на роботу.
  5. Трудовий договір.
  6. Заповнення трудових книжок
  7. Накази та правила їх заповнення.
  8. Особова справа співробітника.
  9. Суміщення професій.
  10. Надання відпустки.
  11. Звільнення

Заняття №10 (2 години)

Система оплати праці.

  1. Заробітна плата. Функції заробітної плати.
  2. Відрядна заробітна плата. Почасова заробітна плата.

Управління часом.

  1. Менеджер і його час.
  2. Правила та умови управління часом.
  3. Фотографія робочого дня
  4. Баланс “Робота – життя”

Заняття №11 (2 години)

  1. Управління конфліктами в організації.
    Функції конфлікту. Типи конфліктів.
  2. Рівні конфлікту в організації та їхні джерела.
  3. Типи конфліктів.

Закони нешкідливої критики.

Заняття №12 (2 години)

Маніпулювання.

  1. Мішені – слабкі та сильні сторони людини
  2. Механізм маніпулювання. Види маніпуляторів
  3. Маніпулятивні прийоми.
  4. Протистояння маніпуляції

Заняття №12 (2 години)

Маніпулювання.

  1. Мішені – слабкі та сильні сторони людини
  2. Механізм маніпулювання. Види маніпуляторів
  3. Маніпулятивні прийоми.
  4. Протистояння маніпуляції

Найважливіші елементи мови тіла.

Заняття №13 (2 години)

Управління стресами.

  1. Джерела стресу. Симптоми стресу.
  2. Крива стресу. Ознаки надлишкового стресу та здорового стресу.
  3. Анкета “Визначення рівня стресу на робочому місці”.

Емоційна компетентність.

  1. П’ять компонентів емоційної компетентності.
  2. Методика “Діагностика рівня емоційного вигорання” В.В. Бойко. Бойко.

Заняття №14 (2 години)

  1. Психологія реклами.
    Психологія натовпу
  2. Підвищена сугестивність у рекламі
  3. Інтернет-реклама. Просування сайту.

Просування товару.

  1. Інформаційна система діяльності
  2. Як організувати продажі
    Формування ціни. Цінова політика

Заняття №15 (2 години)

  1. Особисті продажі. Основні напрямки та правила роботи з клієнтом. Укладання угод.
    Підготовка до робочого дня.
  2. Аналіз і підготовка до візиту.
  3. Контакт-привітання. Ключові елементи роботи з клієнтом
  4. Виявлення потреб. Ключові елементи роботи з клієнтами.
  5. Робота із запереченнями.
  6. Закриття угоди (продажу) та адміністрування.

Тривалість тренінгу: 30 год. (2 рази на тиждень за домовленістю групи)

Структура і тривалість тренінгової програми можуть зазнавати змін відповідно до потреб і специфіки підприємства замовника. Для отримання очікуваного ефекту від навчання, рекомендована кількість учасників тренінгу не менше 8 осіб.

Семінар веде:

Дірявка Ірина – коуч, гештальт-терапевт, організаторка Ценру “Психолог і Я”, ГО “Асоціація психології сім’ї”.

Тел. 097-390-42-27; 095-23-29-98